הלוויתה של מרינה ז"ל תתקיים מחר, יום שישי, בשעה 11:00 בבית העלמין המקומי.
מערכת שמשנט משתתפת בצערה הכבד של המשפחה. שלא תדעו עוד צער. יהי זכרה ברוך.
בתמונה- מרינה ז"ל ביום שבו תחנת הכיבוי בעיר, הגשימה את חלומה, לראות את הגשם בחום הלוהט.
בצער רב אנו מודיעים כי מרינה מרים לנדא, תושבת שכונת בר אילן, הלכה לעולמה, לאחר מאבק במחלה קשה. בתאריך 2/9 הבאנו כאן את סיפורה המרגש של מרינה שתחנת הכיבוי בעיר הגשימה את חלומה לראות את הגשם בחום הלוהט.
פורסם בתאריך: 24/06/2026 05:34
הלוויתה של מרינה ז"ל תתקיים מחר, יום שישי, בשעה 11:00 בבית העלמין המקומי.
מערכת שמשנט משתתפת בצערה הכבד של המשפחה. שלא תדעו עוד צער. יהי זכרה ברוך.
בתמונה- מרינה ז"ל ביום שבו תחנת הכיבוי בעיר, הגשימה את חלומה, לראות את הגשם בחום הלוהט.