שבוע חגיגות הסיגד חל השנה בניצוחו של סגן ומ"מ רה"ע משה שטרית שליווה את השיירה יחד עם חבר מועצת העיר, הממונה על הקליטה- אסצ'לאו מולה.

אסצילאו מולה, חבר מועצת העיר מסיעת הליכוד

שהיה בן מארגני החגיגות, בתודות:

"היה מאוד מרגש ההופעה אתמול לכבוד חג הסיגד, כל הכבוד כל משלקח במלאכה כה משמעותית עבור ציבור הישראלי ובפרט לביתא ישראל. בעז"ה בשנה הבא נחגוג בשגרה הרגילה שאנו מכירים  ושהקורונה תעוף מעלינו ושנחזור לשגרה שהכרנו לפני הקורונה

בהזדמנות זו רוצים להודות על התמיכה ובשיתוף פעולה :

לראש העיר ד"ר עליזה בלוך  ועיריית בית שמש.

למשה שטרית מ"מ וסגן ראש העיר.

ליו"ר סיעת הליכוד מר שלום אדרי.

לממונה על הרשות לביטחון  קהילתי.

לאגף האירועים והספורט בראשם איציק קניזו
לעדי מלכה ולצוותה ממרכז זינמן.

לאיציק ולצוות ממתנ"ס מאירהוף
מחלקת קליטה.

לד"ר סמי בן עדי.

למימון ממתנ"ס פסגות השבעה ולצוותו.

למחלקת שח"ק לגשאו.

לשייקה למחלקת מרכז צעירים.

ולכל מי שלקח חלק באירוע המופלא הזה
מחילה אם ששכחנו. סופ"ש שקט ורק בריאות".

חג שמח!