בשלב ראשון יוארך קו 3 לתחנות בשד' האמורים ויחבר את השכונה למרכזי המסחר והלימודים ברמה ג', במע"ר וברמה א'. כמו"כ יעודכן מסלול הקו בשכונה ג' 2 ויעבור ברחובות אלישע הנביא ותפארת נפתלי לאחר שהותאמו בו התשתיות.
בנוסף, פעילות הקו תורחב והשירות יופעל מעתה גם במוצאי שבת עד לסיום השירות.
ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: "זו בשורה משמחת לתושבי השכונה החדשה ואנו עושים מאמצים כדי שכבר בקרוב נוכל לבשר על הרחבה משמעותית של השירות לרמת בית שמש ד' ורמת אברהם".
דוברות עיריית בית שמש.
תמונה ארכיון.