דוברות עיריית בית שמש.
בעקבות תוצאות הבדיקה, התקיימה חקירה אפדימיולוגית על ידי משרד הבריאות. המשרד הנחה את מנהלת הלשכה להיכנס לבידוד, שאר צוות לשכת ראש העיר, ובכלל זה ראש העיר- לא יצטרכו להכנס לבידוד. בריאות טובה לכולם
פורסם בתאריך: 24/06/2026 07:27
דוברות עיריית בית שמש.