ראש העיר ד"ר עליזה בלוך:
"חברה נמדדת ביכולת שלה לתת מענה למיוחדים שבה. חנכנו היום גינת משחקים נגישה בפארק איילון. הנגישות בעיריית בית שמש אינה תכנית עבודה היא מציאות.עם פתיחת שנת הלימודים מינינו אחראית נגישות במשרה מלאה למוסדות חינוך. מספר פארקים ברחבי העיר יונגשו הנגשות שונות. התרגשתי לראות ילדים מיוחדים משחקים ומשתלבים ילדים אחרים בפארק".
תמונה מתוך סרטון פייסבוק עליזה בלוך [הילדים צולמו באישור ובהסכמת הוריהם]