עשרות בתי ספר מכל המגזרים משתפים פעולה. תלמידים מכל הכיתות מקיימים לימודים בתחומים שונים במרחבי העיר. עם חזרת כיתות א' עד ד' בחזרה ללימודים המשיכו כיתות ה' עד יב' בלמידה במרחב.
מודל בית שמש פותח בעבודה משותפת של מרכז הפסגה בעיר, מכון ברנקו וייס ומנהל החינוך בעיריית בית שמש. לאחר תקופת יישום של חודש החליטה ראש עריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך לעצור ולשמוע במרוכז במסגרת כנס קולות מהשטח. נציגות מנהלים, מורים ותלמדים ממגזרים שונים.
ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך: "בית שמש מובילה ופורצת דרך בתחום החינוך. אחרי שהמודל שלנו פועל בשטח במשך כחודש ימים הגיע הרגע לעצור לשמוע את הקולות מהשטח ,לדייק את המודל ולחזק מטרות נוספות בו כמו פיתוח הלומד העצמאי"

קישור לכנס באמצעות אפליקציית זום:
https://us02web.zoom.us/j/85811472844?pwd=QlU3R2dUYll5WlRrY3kxMk16RWM0QT09