שלושה תושבי העיר עדיין מאושפזים בבתי החולים. במצטבר 7902 תושבים חלו בקורונה - 7803 החלימו עד כה.
מעיריית בית שמש נמסר: "אמנם הבוקר לראשונה אין נדבקים חדשים, אך אחרי ימים ארוכים, נעצרה מגמת הירידה וקיים חשש מדאיג מעלייה מחודשת ועל כן אנו שבים וקוראים לתושבים להקפיד על הנחיות משרד הבריאות - מסכות, מרחקים והיגיינה. יחד ננצח את הקורונה ונשמור על בית שמש ירוקה".
דוברות עיריית בית שמש