הלוויתו של דוד ז"ל תתקיים הלילה, מוצ"ש בשעה 22:00, בבית העלמין המקומי בכפוף להנחיות משרד הבריאות.
מערכת שמשנט מביעה את צערה ותנחומיה למשפחה היקרה על אובדה הכבד. יהי זכרו ברוך.
ראש העיר ד"ר עליזה בלוך:
"אני מצטערת מעומק הלב להודיע כי סמנכ"ל העירייה דוד סיטבון הלך הערב באופן מפתיע לעולמו.
דוד שמש סמנכ"ל העירייה במשך כ- 15 שנים. איש יקר ונעים הליכות.
מאיר פנים לכל ותמיד היה קשוב ומוכן לעזור.
דוד היה ידען גדול. לכל דקה במעשיו היה ערך. היה אהוד על עובדי העירייה ותושבי העיר.
איש ציבור נאמן לשליחותו ללא משא פנים.
תנחומים מעומק הלב לישראלה היקרה , אשת חינוך דגולה בבית הספר לוי אשכול, ולכל משפחת סיטבון היקרה. יהי זכרו ברוך".
תמונה באדיבות המשפחה.