ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: "הצלחנו להביא בשורה נהדרת שתקל על העומסים בתחנות ותשפר בעוד קצת את איכות החיים של התושבים. נמשיך לפעול לשיפור התחבורה הציבורית בעיר, דרך ארוכה עוד לפנינו אך אנחנו בדרך הנכונה. אני מודה לשרת התחבורה ח"כ מירי רגב על הדחיפה ולשותפים הרבים ובפרט ליו"ר ועדת תחבורה חבר המועצה הרב יוסי גולדהירש".
דוברות עיריית בית שמש.
תמונה ארכיון.