שלום אדרי, אחראי הפרויקטים וממונה העיר הותיקה: "אני מברך על הפרויקט, תיקון הליקויים משדרג את ניראות הרחובות והמעברים הציבוריים לרווחת תושבי השכונות והעוברים ושבים.
תודה על המשובים החמים של התושבים. אנחנו ממשיכים בתנופת העשיה ברחבי העיר.
תודה לרה"ע עליזה בלוך ולשאול פוקס, מנהל הפרויקטים."
נמשיך לעדכן.
