ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך על פתיחת שנת הלימודים:

"אני מבקשת לאחל 1 בנובמבר שמח לכל תלמידי העיר בית שמש ולכל תלמידי ישראל. הבוקר זו התרגשות של פתיחת שנה. אין לי ספק שכולנו נמשיך להקפיד על מסכות ונמנע מהתקהלויות וכך נמשיך ללמד על עד סוף השנה. כיתות ה' עד יב' ממשיכות זה השבוע השלישי במודל

"השמש: מהוראה ללמידה" וילמדו בקבוצות קטנות במרחבי העיר בנוסף ללמידה מרחוק.מאד מרגש היה לקבל בפתח בית הספר את הילדים הנרגשים ואת המורים הנרגשים לא פחות"

רועי לחמנוביץ | דובר עיריית בית שמש.