איתמר ברטוב , מנכ"ל עיריית בית שמש: "העיר בית שמש היא עיר של עשייה ויצירה מתמדת בתחומים רבים וגם בתחום האומנות. קירות לשכתי יארחו תערוכות מתחלפות של יוצרים מקומיים. זו דרכנו לעודד אמנות מקומית. אני מודה לבוגרות בית הספר סטארט על יצירות מדהימות ושמח לשתף את התגובות המדהימות ליצירות המוצגות"
רועי לחמנוביץ | דובר עיריית בית שמש.
