ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך:
"אני מצרה על הקושי. הבעיה היא בבסיסה בעיה ארצית ועד שהיא תבוא לכדי פתרון קיבלנו החלטה מקומית חשוב ולהפעיל את הצהרונים החל מיום ראשון הקרוב 1/11. אם הנושא לא יוסדר במהלך החודש הבא תמשיך עריית בית שמש להפעיל את מערך הצהרונים תוך קיום ההתאמות התקציביות הנדרשות."
סגן ראש העיר וממונה חינוך הרב ישעיהו ארנרייך:
"אנחנו נמשיך לפעול בכל המשאבים העומדים לרשותנו להסדרת סוגיית הצהרונים ברמה הארצית ועד אז החלטנו על פתרון מקומי. אנחנו מודים להורים על ההבנה, ימים אלו מורכבים לכולנו ונמשיך לעשות הכול , בעז"ה, כדי לשמר את מערכת החינוך של עיריית בית שמש כיציבה עבור כלל ילדי העיר."
רועי לחמנוביץ | דובר עיריית בית שמש.