במהלך יום הניקיון- ראש העיר ד"ר עליזה בלוך, יחד עם יו"ר סיעת הליכוד והממונה העיר הותיקה- שלום אדרי וח"מ שלמה ברילנט ממונה שפ"ע, מזניקים את תחרות ארץ ישראל יפה של המשרד להגנת הסביבה, בה העיר בית שמש משתתפת. בהצלחה לעיר בית שמש!
פורסם בתאריך: 24/06/2026 09:11