בהצלחה לכולם! 

בתמונה: יוחנן מאלי - רמט רה"ע, איתמר ברטוב- מנכ"ל העירייה, ד"ר עליזה בלוך- רה"ע, דודו ג'מו- ראש מנהל תפעול.