בהצלחה לכולם!
בתמונה: יוחנן מאלי - רמט רה"ע, איתמר ברטוב- מנכ"ל העירייה, ד"ר עליזה בלוך- רה"ע, דודו ג'מו- ראש מנהל תפעול.
ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: "חג שמח לכל תושבי בית שמש. יוצאים כולנו ולוקחים אחריות על הבניין, הרחוב, השכונה והעיר. נקבל עיר נקייה יותר עיר שכולנו שותפים לה. רק אנחנו אחראים על העיר שלנו".
פורסם בתאריך: 24/06/2026 09:11
בהצלחה לכולם!
בתמונה: יוחנן מאלי - רמט רה"ע, איתמר ברטוב- מנכ"ל העירייה, ד"ר עליזה בלוך- רה"ע, דודו ג'מו- ראש מנהל תפעול.