ראש העיר ד"ר עליזה בלוך:

"בית שמש היא הבית של כולנו. בית אחד שכולנו עמלים לטפח ולשמר. עמלים ביחד. יום הניקיון הוא יום של ערכים. נכון, העיר תהיה בסיומו נקייה יותר. 
הרווח הגדול יותר הוא שכולנו נהיה אכפתים יותר. 
אחריות משותפת. 

שנצא עם שקית הזבל נביט גם על המרחב המשותף. הוא של כולנו. 
אנחנו שותפים. 

אני מזמינה אתכם להצטרף ליום הניקיון שיתקיים מחר. שוחחו על כך עם הילדים. 
בית שמש היא של כולנו".