פרופ' חזי לוי הדגיש שהמפגשים נכון שיתקיימו עד 10 משתתפים תוך הקפדה על ריחוק חברתי וחובת מסכות. 

ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך:
"מודל בית שמש לחינוך אומר גם מתקיימת למידה וגם שומרים על הבריאות. לא או אלא גם וגם. הערך המוסף האדיר הוא שהלימוד במרחב מחזיר את קשר העין בין דמות חינוכית לתלמיד. אין לי ספק שרשויות נוספות יאמצו את המודל".

רועי לחמנוביץ | דובר עיריית בית שמש