עד כה נערך שיפוץ בחלק הצפוני של הרחוב וביום א' הקרוב יחלו העבודות בחלקו הדרומי של ולאחריו סלילת הכביש. 

עלות הפרויקט כ- 2.6 מלש"ח.

הפרויקט נערך ע"י שלום אדרי ממונה העיר הוותיקה,  שאחראי על קיום פרויקטים רבים הנערכים בעיר.

שלום אדרי: "כל פרויקט מחבר בינינו לבין התושבים שמרוצים מהעובדה שתוצאות השיפוץ משדרגות את איכות החיים בסביבת המגורים ורווחתם.

תודה לרה"ע עליזה בלוך ולשאול פוקס - מנהל הפרויקטים."

נמשיך לעדכן.