מאיה קמחי: 

"הרב אברהם קאפ מנהל עזרת אחים, חלה בקורונה והוא מחלים בביתו בימים אלו. אך הדבר לא מנע מהרב להרתם מיד לפנייתי לסייע לאשה חולה עם 3 כלבים, שלא יכולה להוציא אותם לטיולים. הרב אף דאג שתקבל ארוחת צהריים חמה. תודה לרב ולעמותה, זו אהבת חינם. החלמה מהירה ושלמה לרב קאפ".

יישר כוח גדול לרב קאפ ולארגון 'עזרת אחים' ורפואה שלמה לו ולכל החולים.

תמונה פייסבוק הרב אברהם קאפ.