תמונה צילום מסך מתוך הסרטון, דף פייסבוק עליזה בלוך.
"בית שמש רוצה להיות עיר ירוקה. עמיתי יו"ר סיעת הליכוד ח"מ שלום אדרי ואני מבקשים מכם תושבות ותושבי העיר- המשיכו להקפיד לשמור על הכללים. לא מתקהלים. לא מורידים את המסכות. רק כך ננצח יחד את הקורונה".
פורסם בתאריך: 24/06/2026 12:57
תמונה צילום מסך מתוך הסרטון, דף פייסבוק עליזה בלוך.