משה שטרית:
"במרכז צעירים בית שמש ממשיכים עם היוזמה הנפלאה והפשוטה שעיקרה טלפונים לקשישים תושבי עירנו.
כמה דקות של שיחת עידוד יכולות להיות כל כך חשובות עבור ותיקי העיר, הצטרפו אלינו ועזרו לעשות קצת טוב".
טל' בתמונה המצורפת.
מאז פרוץ משבר הקורונה, במרכז צעירים בית שמש, ממשיכים לצלצל לקשישים ומתעניינים בשלומם. סגן מ"מ רה"ע משה שטרית: "תעשו טובה, תרימו טלפון! בדידותם של קשישים רבים בבית שמש ובכלל התעצמה בתקופת הקורונה. השהות במקום סגור למשך חודשים היא איומה ונוראה ובעלת השלכות קשות".
פורסם בתאריך: 24/06/2026 13:54
משה שטרית:
"במרכז צעירים בית שמש ממשיכים עם היוזמה הנפלאה והפשוטה שעיקרה טלפונים לקשישים תושבי עירנו.
כמה דקות של שיחת עידוד יכולות להיות כל כך חשובות עבור ותיקי העיר, הצטרפו אלינו ועזרו לעשות קצת טוב".
טל' בתמונה המצורפת.