מאיה קמחי:
"השעה 23.30 לפני דקות ספורות סיימנו ארוע חילוץ של כלב שהושאר נעול עם זמם פה ברכב סגור בבית שמש.
בתחנה של משטרת בית שמש התקבלה פניה על כלב שהושאר נעול ברכב עם חלונות כהים עם זמם פה. שוטרי הסיור הגיעו מיד למקום, אולם לא הצליחו להשיג את בעל הרכב. הטלפון היה כבוי.
השוטר איליה התקשר אליו, אולם גם המספר שהיה ברישומים של המחלקה היה כבוי. יחד ניסינו להבין איך לחלץ את הכלב. מבחינה חוקית לא ניתן היה עדיין לפרוץ את הרכב. הוחלט שהשוטרים יגשו לבית הבעלים.
אכן הבעלים אותר בביתו, הוא טען שהכלב אוהב להיות ברכב. הבהרתי לו שעליו להכניס את הכלב מיד לבית ושאם שוב הכלב יימצא נעול ברכב כל הכלבים שברשותו יוחרמו.הכלב הוכנס לבית.
נמשיך לעקוב כמובן.
אני רוצה להודות לשוטר איליה על הגדלת הראש ושיתוף הפעולה...זו לא הפעם הראשונה!"
יישר כוח למאיה, לשוטר איליה ולכל הנוגעים בדבר.
תמונה פייסבוק מאיה קמחי.