תמונה פייסבוק משה שטרית.
סגן ומו"מ ראש העיר משה שטרית: "שישו ושמחו בשמחת תורה! חזרנו (זמנית) לעגלות השמחה, והפעם כשספר תורה מלווה את השיירה שלנו. תודה לראש העיר ד"ר עליזה בלוך על התמיכה ולשותפי חבר המועצה יגאל חדד". חג שמח!
פורסם בתאריך: 24/06/2026 13:54
תמונה פייסבוק משה שטרית.