תמונה ומידע דובר העירייה. רועי לחמנוביץ.
ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך החלה במבצע "חג שמח" בו היא מתקשרת לכל חולי הקורונה בעיר, דורשת בשלומם, מסייעת בפתרון בעיות ומאחלת "חג שמח".
פורסם בתאריך: 24/06/2026 14:56
תמונה ומידע דובר העירייה. רועי לחמנוביץ.