היום (5.10) עודכן קצין הכנסת, ניצב יוסף גריף, כי בבדיקה שעשה ראש העיר לשעבר, ח"כ משה אבוטבול, נמצא חיובי לנגיף הקורונה.
היום האחרון בו שהה במשכן היה יום רביעי 30/9 (בין כיפור לסוכות).
הכנסת ממשיכה ופועלת לעריכת בדיקה וחקירה אפידמיולוגית ביחד עם גורמי המקצוע במשרד הבריאות.
ח״כ משה אבוטבול (ש״ס) התייחס למצבו וכתב בטוויטר: "נמצאתי חיובי לנגיף הקורונה, למרות ש-8 חודשים נזהרתי מאוד (!) לשמור על הכללים וההנחיות. ברוך ה׳ אני מרגיש מצוין ואני מודה לכל המברכים והמתפללים להחלמתי בעז״ה. מכאן אני ממשיך לקרוא לכולם להמשיך לשמור על ההנחיות. חג שמח.
ראשת העיר בית שמש, ד"ר עליזה בלוך, עדכנה בטוויטר: "שוחחתי כעת עם ח"כ משה אבוטבול, שמחתי לשמוע ממנו שהוא מתחזק ומרגיש טוב יותר. איחלתי לו מעומק ליבי רפואה שלימה והחלמה מהירה ושישוב לאיתנו במהרה".
מערכת 'שמשנט' מאחלת לח"כ אבוטבול רפואה שלמה.