אשירה רכזת צוות נחשון:
"אנו מביעים את הערכתינו לכל מי שפעל ותרם ליוזמה ומברכים את כולם בחג סוכות שמח".
יישר כוח. חג שמח.

חברי צוות עשיה של סניף בני עקיבא- נחשון, בנו במהלך השבוע החולף, בהתנדבות מלאה, מספר רב של סוכות ברחבי העיר, עבור תושבים שלא יכלו לבנות להם סוכה בעצמם: קשישים, משפחות חד הוריות, אנשים בבידוד, עולים חדשים, נכים ועוד.
פורסם בתאריך: 24/06/2026 14:56
אשירה רכזת צוות נחשון:
"אנו מביעים את הערכתינו לכל מי שפעל ותרם ליוזמה ומברכים את כולם בחג סוכות שמח".
יישר כוח. חג שמח.
