הצבוע ניזון מבעלי חיים ומפגרים.
אנו מודעים לעניין וערבנו את רשות הטבע והגנים על מנת שיסייעו לנו להרחיקו מהעיר, כמו כן פקח המחלקה הוטרינרית מסייר בשעה זו באזור מגדל המים.
הצבוע אינו מהווה סכנה לאדם, אולם יש להקפיד להחזיק את הכלבים ברצועה קצרה.
אם תראו את הצבוע אין צורך להבהל או לברוח, אך אבקש *ליידע* את המוקד 106 על מנת שנקבל דיווח מדויק למיקומו.
תודה וערב טוב ושקט.
רועי לחמנוביץ | דובר עיריית בית שמש.
תמונה ארכיון.