הפוסט של שוהם אוחנה:
"לאור הסגר. והכמות נפטרים שהיו ביממה האחרונה זה פשוט בוער בי!!
ואני חושבת שהגיע הזמן לשתף.
ואם הצלחתי להעיר מישהו מבחינתי עשיתי את שלי.
חשוב לי להעביר לכם מסר חשוב בפוסט הזה מעבר מלחלוק איתכם את שעובר עליי..
חליתי בקורונה
לצערי..
אותו סטורי שסיפרתי שיצאתי לחופשה ואיחלתם לי שאני יהנהה ואחזור עם כוחות מחודשים..
אז לא.
הייתי חולה מאומתת..
והקורונה הזאת ארורה!
סבלתי..
והיו לי כאבים שלא מאחלת לאף אחד להרגיש..
הייתי בבידוד חודש.
שבועיים כי צריך,
וההמשך מרצוני כדי לשמור על המשפחה שלי והסובבים אותי.
הבעיה ששם זה לא נגמר.
אנשים מסתובבים ומספרים שקורונה זו המצאה.
שזה חארטה.
אז לא.
קורונה זה משו שכואב!
כואב בעצמות.
כואב בעיניים..
כואב בראש.
העייפות.. החולשה.
החוסר טעם וריח..
והבדידות.
לשמחתי לא הייתי מדבקת וכל מי שהיה בסביבתי יצא שלילי.
חשוב לי לשתף אתכם מסיבה אחת!
זה קיים!
וזה כואב!
וזה גם לא עובר..
בבקשה תשמרו על עצמכם!!!!
אני מוצאת את עצמי בוכה דם!
מהכאבים.
מהרצון לחזור לכוחות שהיו לי והם אינם.
רק בשביל שתבינו.
הייתי לפני מרימה 3 עוגות בשעה.
משו שלוקח היום חצי יום!".
אנו מאחלים לשוהם היקרה, בריאות והחלמה שלמה. שבת מבורכת לכולם.
בתמונה: שוהם בזמן המחלה.