58 איש מתוך המפונים חולים בנגיף הקורונה והשאר - 22 איש מבודדי המגיף. חולה 1 ממתין לשינוע. 7 חולים מחכים לתישאול.
פורסם בתאריך: 24/06/2026 16:45
תמונה ארכיון. צילום דוברות העירייה.