ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך:
"עובדי החינוך המיוחד צרכים לצאת למשימתם בראש שקט. לשם כך הוקמו מסגרות אלו. עובדי החינוך המיוחד הם חלק מהמערך התומך במשפחות והמסגרות שהעירייה פותחת מעניקות שקט נפשי לעובדים במהלך שעות העבודה"
רועי לחמנוביץ| דובר עיריית בית שמש.