ח״כ משה אבוטבול (ש״ס) מפתיע עם שיר מחזק ומרגש בעקבות הקורונה ולקראת ראש השנה תשפ״א:
״לאחי ורעי היקרים בארץ ובעולם, המצב לא קל כולנו בצער ובלחץ ממגיפת הקורונה - חשבתי שהכי טוב לנו היהודים כמו בכל דור ודור להחזיק בחבל האמונה והבטחון, וראיתי בספר חובת הלבבות פרק ג' מילים מדהימות ומחזקות שמדברות על המצב והתקופה:
”אין ביד אחד מהברואים להועיל את נפשו ולא להזיקה ולא לזולתו כי אם ברשות הבורא יתברך. וכשירגיש האדם שלא יועילנו ולא יזיקנו אחד מהנבראים אלא ברשות הבורא, ישוב לבו מיראתם ותקותם ויבטח על הבורא לבדו".
ביקשתי מידידי הרב פנחס ברייער (השבעתי, הנני בידך,) שיכתוב לחן למילים אלו, ומידידי משה לאופר לעבד את הלחן, ומאלי לאופר הזמר האהוב שישיר בקולו המתוק את השיר והלחן החדש.
*את השיר אני מעניק מכל הלב לכלל עם ישראל לכבוד ראש השנה וחגי תשרי, לשמוע להפנים ולהתחזק.
שנה טובה, שנת בריאות ושמחה,
ח״כ משה אבוטבול ש״ס.
שתפו והפיצו בבקשה לחברים״.
בפייסבוק: https://www.facebook.com/112730620287403/posts/196880808539050/
בטוויטר: https://twitter.com/abutbulm/status/1306324780803592192?s=21
באינסטגרם: https://www.instagram.com/tv/CFNYcMqDMtv/?igshid=2a5pc9e8mfxg
ביוטיוב: https://youtu.be/GwHOFVkv5AA