מנהלת המעורבות החברתית מיכל לוי באוני, יחד עם תלמידי התיכון מ'קרית חינוך' התנדבו לארוז ולחלק את חבילות המזון לקשישים.
סגן ומ"מ ראש העיר משה שיטרית, הגיע למקום לברך את בני הנוער ואת מתנדבי הארגון חסדי נעמי בברכת שנה טובה ויישר כוח לנוער על עשייה ברוכה.
'ארגון חסדי נעמי':
"יש לנו בעיר, נוער איכותי ומצויין שנרתם לכל משימת התנדבות וחסד וכמובן צוות מחלקת נוער שעושים עבודה נפלאה בעיר. שנה טובה לכולם".