איציק החל את דרכו בגיל 16 כמתנדב בתחנת הכיבוי בבית שמש, מיד לאחר שחרורו מצה״ל התגייס לכבאות והצלה והיה שותף לעשרות אירועים שבהם פעל באומץ לב ובנחישות, על מנת להציל חיים, בין היתר בחילוצים מורכבים של יחידת יל״מ (יחידה לחילוצים מיוחדים) של תחנת בית שמש שבה הוא חבר. מעבר לזה משמש איציק כחונך ומדריך לדורות הצעירים, ומהווה מודל לחיקוי ודוגמא אישית.

ליחי בן לולו | דובר תחנה אזורית בית שמש.