עוד הדגישה ראש העיר בלוך :" לצערנו לא מחשבים את החולים בפועל בעיר ולא לפי רישום כתובות.צריך לייעד משאבים לטובת הסברה תוך הקמת מטה משותף לאומי המשלב נציגי שלטון מקומי"
רועי לחמנוביץ| דובר עיריית בית שמש
ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך אמרה את הדברים, לפני זמן מה לראש הממשלה בנימין נתניהו, בביקורו בשעה האחרונה בעיר.
פורסם בתאריך: 24/06/2026 20:35
עוד הדגישה ראש העיר בלוך :" לצערנו לא מחשבים את החולים בפועל בעיר ולא לפי רישום כתובות.צריך לייעד משאבים לטובת הסברה תוך הקמת מטה משותף לאומי המשלב נציגי שלטון מקומי"
רועי לחמנוביץ| דובר עיריית בית שמש