ראש הממשלה צפוי להגיע לעיר בשעה 17:00 לפגישה עם ראש העיר ד"ר עליזה בלוך, שלום אדרי ומשה שטרית- סגן ומ"מ ראש העיר וכן עם אנשי חמ"ל העירייה.

סגן מ"מ ראש העיר מר משה שטרית: "ראש הממשלה, יגיע היום אחר הצהריים לעיר, לראות את המאמצים שאנו נוקטים בנוגע לקורונה".

תמונה ארכיון.