לוחמי האש שהגיעו במהירות למקום, דיווחו כי מערכות הכיבוי האוטומטיות פעלו בזמן ותחמו את רוב מוקד השריפה ובכך צומצמו נזקי השריפה לחדר אחד במתחם.
לוחמי האש פעלו לכיבוי מוקדים קטנים שלא כובו ע"י מערכות הכיבוי האוטומטיות, ואווררו את הבניין מהעשן הרב שהצטבר בו.
כזכור, בתאריך ה-31.8 (שעות ספורות לפני פתיחת שנה"ל) בשעות הלילה באותו המתחם, נשרף גם אולם הכנסים של בית הספר.
גם בשבוע שעבר וגם היום, חוקרי כבאות והצלה פעלו בזירה. ממסקנות ראשוניות של חקירת השריפות הנ"ל עולה, כי ישנו חשד סביר להצתה מכוונת בשני המקרים.
פרטי החקירה והממצאים הועברו לידי האגף המשפטי של כבאות והצלה לישראל מחוז ירושלים, ולהמשך חקירה ע"י משטרת ישראל .
ליחי בן לולו | דובר תחנה אזורית בית שמש.