ד"ר עליזה בלוך: "לא ייתכן שפקיד מוכשר ככל שיהיה, יישב בירושלים ויקבל החלטות על חירותם של עשרות אלפי תושבים מבלי לעבור דרך הרשות המקומית שמכירה את תהליכי העומק ואת השפה הייחודית בכל מקום לגופו. לא מנהלים עיר דרך אמצעי התקשורת. צריך לקיים מערך בידודים מסודר לפי בניינים ורחובות, אחרי חצי שנת קורונה הציבור לא יקבל עוד סגר. זה צעד שהוכח כלא אפקטיבי. רוב מוחלט של תושבי העיר מקפידים על הכללים והולכים להיבדק".
תמונה ארכיון.