בפגישה השניים היו אמורים לדון על להמשך התנהלות העיר בנוגע למאבק בתחלואה בקורונה ובאפשרויות השונות להתמודדות עמה. כולל האפשרות של הטלת סגר על שכונות.
גמזו, פרויקטור הקורונה היה צפוי להגיע לפגישה עם ראש העיר ד"ר עליזה בלוך בשעה 15:00.
פורסם בתאריך: 24/06/2026 21:41
בפגישה השניים היו אמורים לדון על להמשך התנהלות העיר בנוגע למאבק בתחלואה בקורונה ובאפשרויות השונות להתמודדות עמה. כולל האפשרות של הטלת סגר על שכונות.