מדוברות עיריית בית שמש נמסר כי "עיריית בית שמש טרם קבלה עדכון בדבר הגבלות חדשות על העיר בית שמש והרצון להגדירה כעיר אדומה ושמעה על כך באמצעי התקשורת. עיריית בית שמש ממתינה להנחיות מדויקות כיצד לפעול. ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך שבה  וקוראת לכלל הציבור להקפיד על חבישת מסכות, ריחוק חברתי והיגיינה. רק כך ניתן להוריד את נתוני התחלואה".

*תמונת עיריית בית שמש (ארכיון)