"מצער מאוד שהמדינה שבה לנהל את השלטון המקומי דרך אמצעי התקשורת".
ראש העיר בציוץ בטוויטר מלינה על התנהלות הממשלה ביחס לשלטון המקומי בנוגע למשבר הקורונה בימים אלה וקטלוג העיר:
פורסם בתאריך: 24/06/2026 22:39
"מצער מאוד שהמדינה שבה לנהל את השלטון המקומי דרך אמצעי התקשורת".