דיירי רחוב בר אילן, לא ישכחו את הערב המרגש שחוו (1/9) . תושבת השכונה, מזה כ20 שנה, אישה צעירה, בת 38, ואם לילדה קטנה, חלתה במחלה קשה והיא מתמודדת עמה בגבורה. שאלו אותה אם יש לה בקשה מיוחדת בימים אלה, והיא השיבה בפשטות: לראות את הגשם...

תחנת כיבוי אש והצלה מהעיר נרתמו למשימה, הם הגיעו עם כבאית עם מנוף, בלוני לב אדומים שאותם חילקו לדיירי השכונה וזר פרחים. 

הם נעמדו בכביש, מתחת למרפסת ביתה של הגברת והמטירו באמצעות צינור המים והמנוף "גשם" מעל גג מרפסתה של הצעירה. 

והיא נעמדה שם, עם המטריה האדומה, עטוייה בפאה הבלונדינית, שכסתה את ראשה, מחייכת חיוך גדול של אושר, גומעת במבט את טיפות "הגשם" שזלגו בחדווה על רעפיו האדומים של גגון המרפסת, מביטה בילדים והאנשים האוחזים בבלונים ומטריות ומנופפים לה לשלום ונראתה מאושרת. 

יישר כוח לתחנת הכיבוי על רגעי האושר שהעניקו לגברת, לשכנים ולכל העושים במלאכה. מי ייתן ויקרה נס והיא תקום על רגליה ותחזור לאיתנה. 

גילוי נאות: כותבת הכתבה תושבת בר אילן, מכירה את הצעירה, מצרה כמו כולם על מחלתה ושולחת לה המון אור ואהבה, ומאחלת חיים טובים ומאושרים לה ולבתה הקטנה והמתוקה. 

 
צולם ע"י אחת מדיירות השכונה.

לצפייה בסרטון מהארוע, הכנסו לדף הפייסבוק של שמשנט. צולם ע"י אחת מדיירות השכונה:

https://www.facebook.com/184618665071935/posts/1468156556718133/

ערוץ 13, סיקר את סיפורה המרגש של מרינה מרים לנדא, ראש העיר ד"ר עליזה בלוך, שיתפה בקיר הפייסבוק שלה את הסרטון המרגש וברכה את לוחמי האש מהעיר, שהגשימו למרינה חלום: לראות את הגשם בשלהי חודש אוגוסט הלוהט. 

https://www.facebook.com/184618665071935/posts/1473732799493842/