דוברות המשטרה: משטרת ישראל רואה בחומרה מקרים של ריסוס כתובות במרחב הציבורי והשחתת פני מקרקעין ותפעל למצות את הדין עם החשודים.
מעיריית בית שמש נמסר: עירנות התושבים במקרים אלו היא קריטית למיגור התופעה ובימים האחרונים אכן התקבלו עשרות פניות מתושבים המעוניינים לקחת חלק אקטיבי במיגור התופעה. העירייה תבחן כיצד לשלב כוחות עם התושבים ותודיע על כך בקרוב.
בנוסף, צוותים מטעם העירייה פעלו במשך היום ויפעלו בימים הקרובים לנקות ולמחוק את כל כתובות הגרפיטי.
ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: "אני מודה למשטרת בית שמש שטיפלו במקרה במהירות וביעילות וסומכת על משטרת ישראל שימצו את הדין עם עבריינים שמבצעים מעשי ונליזם במרחב הציבורי של כולנו. שוחחתי עם הגורמים הרלוונטים על הנושא ובתקופה הקרובה נבצע מספר פעולות על מנת למגר את התופעה".
תמונה אילוסטרציה. ארכיון.