מפקד הצוות רס״ל מומי אלימלך מסר:״הגענו על פי דיווח שיש שני ילדים שננעלו ברכב , חברנו לאמא שדיווחה על כך וביצענו שבירה בחלקו האחורי של החלון פתחנו את הדלת והוצאנו את הילדים שהם מזיעים ולחוצים , מיד לקחנו אותם לתוך המזגן ברכב הכיבוי הרגענו אותם ונתנו להם לשתות מים עד להגעת כוחות הרפואה שהגדירו את מצבם כקל״
ליחי בן לולו | דובר תחנה אזורית בית שמש.