שלום אדרי:

תושבים יקרים,
בפתח שנת הלימודים תשפ"א אני מאחל לכל העוסקים במלאכת החינוך מנהלים, מורים, גננות, סייעות, הצוות החינוכי והמינהלי וכל מי שמסייע ששנת הלימודים תחל ותתנהל כסדרה - היו ברוכים בעמלכם ותודה גדולה על מי שאתם.

ולכם, ילדי הגנים ותלמידי בתי הספר אאחל שנה מועילה, מוצלחת ופורייה כדור העתיד של בית שמש ומדינת ישראל. 

שנה טובה, בריאה ומבורכת גם להורי התלמידים.