

באדיבות דובר עיריית בית שמש- רועי לחמנוביץ.
בפתיחת שנת הלימודים בעיר בית שמש. נשיא המדינה ביקר יחד עם רה"ע ד"ר עליזה בלוך בבית הספר הממ"ד על אזורי ברוח אנתרופוסופי "גשר" ובבית הספר "תפנית".
פורסם בתאריך: 24/06/2026 23:44


באדיבות דובר עיריית בית שמש- רועי לחמנוביץ.