עמליה מפרסמת בדף הפייסבוק שלה על כי רכשה מכספי המכירה בסך 5000 שקלים שוברי קנייה לסופר 'עושר עד' בסך 500 שקלים כל שובר ואותם מסרה לאגף הרווחה.
הפוסט של עמליה בוחבוט קורן:
"אני משתפת בכל הפייסבוק שנולד בשביל זה, לאחר המכירה הגעתי ל 5000 ש"ח, החלטתי ללכת לאושר עד ולרכוש כרטיסים כל משפחה בשווי 500 שח, הכרטיסים יגיעו לרווחה, הם חשופים לאנשים נזקקים יותר ממני, אני מאושרת מהחלטתי, מאחלת לעולם להפטר מהקורונה , שיהיה שלום ובריאות ושנהפוך להיות אנשים טובים יותר.
שנה טובה ומבורכת.
תודה ליושב במרומים על הענקת חיים.
תודה לכולם".
יישר כוח למלי! ברכה והצלחה לכולם.
תמונה- פייסבוק.