נשיא המדינה ראובן ריבלין ביקר בעיר במרץ 2019 והתארח בביה"ס ברנקו וייס.  

לפני כארבע שנים, ראש העיר דאז, מר משה אבוטבול העניק לנשיא את מפתח העיר בית שמש, ותעודת יקיר העיר, מטעם חברי מועצת העיר והתושבים ואמר בדבריו: "אנו גאים ומודים לנשיא על שבחר בבית שמש כאחד הביקורים הממלכתיים הראשונים שלו כנשיא המדינה, הביקור מאחד את מרכיבי האוכלוסייה בעיר בית שמש ומהווה הזדמנות מצוינת להראות את פניה האמיתיות והיפות של עירנו בית שמש היקרה"

להלן סדר יומה ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך בפתיחת שנת לימודים תשפ"א שיכלול גם את ביקורו של נשיא המדינה מר ראובן ריבלין, כפי שנמסר ע"י דובר העירייה רועי לחמנוביץ:

7:45 קבלת פנים לתלמידי בתי הספר בגין ועוזיאל (כיכר השחמט) 
8:10 בית ספר ז'בוטינסקי- קבלת פנים לתלמידי כיתות א' (רחוב הנורית 61)
8:45 נסיעה לרמה א'.
9:00 בית ספר הראל- חנוכת מבנה בי"ס לבנות (רחוב נחל רפאים 16)
9:30 נסיעה לבי"ס גשר
9:45 קבלת פנים לתלמידי כיתה א' בבית ספר גשר עם נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין (רחוב בר אילן 23)
10:30 ביקור בבית ספר תפנית ומפגש עם תלמידי בתי הספר עם נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין (רחוב גור אריה 2)
11:15 סיום משוער. 

במסגרת הגבלות "שגרת הקורונה" ותחת הנחיות בית הנשיא לא תותר כניסה לבית הספר גשר ולבית הספר תפנית.

בתמונה נשיא המדינה ראובן ריבלין, עם ראש ד"ר עליזה בלוך. ארכיון שמשנט.