ראש העירייה ד"ר עליזה בלוך :"השבת כלל תלמידי החינוך המיוחד ללמד בעיר זהו משימה חשובה ומשמעותית. צוותי החינוך שלנו איכותיים ונמשיך לפעול עד שכל ילדי החינוך המיוחד ילמדו בעיר. במסגרת 63 כיתות חדשות שנפתחו השנה בעיר 13 מתוכם היו כיתות של החינוך המיוחד.נמשיך לפעול כך שבשנת תשפ"ב יקטן מספר תלמידי החינוך המיוחד שיצאו ללמד מחוץ לעיר בית שמש"
רועי לחמנוביץ | דובר עיריית בית שמש