ראש העיר ד"ר עליזה בלוך בדף הפייסבוק שלה:
"מיכאל דרפקין הוטרן היקר שלנו
מרגש לחגוג יום הולדת למיכאל. עמדתי והתסכלתי על אדם שהוא כמעט פי 2 מגילי. מדהים.
תודה על תרומתך למדינה ולעיר. היסטוריה.
תודה ללב שניגן במסיבת יום ההולדת והוא בחור 'צעיר' בן 83. בריאות ואריכות ימים גם ללב.
תודה לנטלי שיזמה את החגיגה המרגשת".
מערכת שמשמט מאחלת למיכאל ים של מזל טוב ועוד המון שנים, בריאות ושמחות.
תמונות- פייסבוק.