פוסט שעמליה פירסמה בדף הפייסבוק שלה:
"במוצאי שבת אני מתחילה מכירה של בגדיי , ברחוב הרצל 6 בית שמש, חלקם עם תווית וחלקם נלבשו פעם אחת , כל בגד ימכר ב 50 ש"ח ( אתם מבינים שהם נקנו פי 10 ) אני רוצה שאתם תהנו , בנוסף כל המכירה , תלך לתרומה למשפחה לחג .
כל התרומה תעמוד לזכות לני גולן לבריאות, לבריאות חיה בת מזל בת אסנת אלעזרי, ושמואל חיים בן תמר".
יישר כוח למלי על היוזמה המבורכת וברכת החלמה מלאה ושלמה לחולים. אמן.
בתמונה מלי עם הבגדים המוצעים למכירה.